"مجله نظامی"جامعترین مجله اینترنتی نظامی ایران

THE FIRST IRANIAN MILITARY JUORNAL
دائرة المعارف نظامی و تسلیحاتی مجله ی نظامی ، با قرار دادن نوعی متفاوت از اطلاعات نظامی پنجره ای جدید به روی علاقه مندان باز نموده است.قرار دادن اطلاعات نظامی و تخصصی که کمتر به آنها پرداخته میشود به همراه تصاویر کمیاب و جالب از ویژگیهای این مجله ی اینترنتی میباشد،همچنین شما دوستان عزیز میتوانید مطالب جالب خود را به ایمیل مجله ارسال کنید تا با نام خود شما به نمایش در بیاید.با تشکر
پربیننده ترین مطالب

سرانجام اس 300 آمد - خبر فوری

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ


سردار حسین دهقان، وزیر دفاع ایران که برای بازدید در روسیه به سر می برد، روز پنج شنبه (امروز) در مراسم ارسال سامانه های موشکی اس 300 به ایران از طریق دریای خزر که در شهر آستراخان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد. همچنین سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران در گفتگو با خبرگزاری "اسپوتنیک" تائید کرد که روز پنج شنبه فردا اولین محموله سامانه موشکی پدافند هوایی اس 300 از روسیه به این کشور ارسال می شود.




به گزارش اسپوتنیک پارسی (خبرگزاری رسمی روسیه ) سامانه های موشکی پدافند هوایی اس 300 از یکی از بنادر شهر آستراخان و از طریق دریای خزر به ایران ارسال می شود.این مطلب در صفحه اول روزنامه های امروز کشور هم منعکس شده است که از اهمیت این موضوع خبر میدهد. یادآور می شود که سردار حسین دهقان دیروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی "روسیه 24" اعلام کرد تهران قصد دارد به همکاری نظامی خود با روسیه ادامه دهد.



سامانه  های "اس-300" ویژه دفاع از موسسات صنعتی، نهادهای دولتی، پایگاه های نظامی و مقرهای فرماندهی در برابر حملات هوایی و فضایی دشمن هستند. این سامانه  قادر به نابودسازی اهداف بالستیک بوده و از قابلیت حمله به اهداف زمینی نیز برخوردار است. سامانه  "اس-300" می تواند هواپیماهای دشمن را در فاصله 150 کیلومتری و ارتفاع 27 کیلومتری نابود کند.



قرارداد ایران شامل پنج آتش بار از مدل وی- 4، میباشد که محموله اول آن امروز و بخش دیگر در آینده نزدیک دریافت خواهد شد. اس ۳۰۰ وی‌-۴مدل ارتقا یافته اس-۳۰۰ وی (آنتی۲۵۰۰) که تحویل آن از سال ۲۰۱۴ به نیروی زمینی روسیه آغاز شده و برد موثر آن ۴۰۰ کیلومتر اعلام شده است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی