"مجله نظامی"جامعترین مجله اینترنتی نظامی ایران

THE FIRST IRANIAN MILITARY JUORNAL
دائرة المعارف نظامی و تسلیحاتی مجله ی نظامی ، با قرار دادن نوعی متفاوت از اطلاعات نظامی پنجره ای جدید به روی علاقه مندان باز نموده است.قرار دادن اطلاعات نظامی و تخصصی که کمتر به آنها پرداخته میشود به همراه تصاویر کمیاب و جالب از ویژگیهای این مجله ی اینترنتی میباشد،همچنین شما دوستان عزیز میتوانید مطالب جالب خود را به ایمیل مجله ارسال کنید تا با نام خود شما به نمایش در بیاید.با تشکر
پربیننده ترین مطالب

کارخانه ی ابزار و اسلحه سازی ایژفسک یا همان کانسرن "کلاشنیکوف" در نظر دارد تا در سال 2015 میلادی، فروش مدل جدید اسلحه های سری کلاشنیکوف را آغاز کند.

 



 

مرحله ی نخست از بررسی و آزمایش های سلاح "AK-12 " کم کم رو به پایان است. قیمت هر قبضه اسلحه ی کلاشنیکوف جدید حدود 1 هزار دلار برآورد شده است. از این گذشته، در کارخانه ی شهر ایژفسک، نسل چهارم اسلحه های جدید با نام سری 100 نیز اکنون در حال مطالعه و بررسی می باشند.

آقای "دیمیتری تاراسوف" مدیرکل کارخانه ی کلاشنیکوف در رابطه با تولیدات کارخانه می گوید: "از اواخر سال گذشته ی میلادی تا به امروز، تولیدات محصولات را تا دو برابر افزایش داده ایم. در میان این تولیدات می توان به مدل های نوین اسلحه ی "AK-12 " و همچنین اسله های نسل چهارم، توجه ویژه ای داشت."



وی در ادامه افزود: "بازار جهانی در حال گسترش است و تقاضا برای محصولات جدید ما نیز روز به روز در حال افزایش می باشد. ما امسال خط تولید سلاح های نوین را راه اندازه نموده ایم. در سال جدید 2015 میلادی، ما انواع سلاح های جدید برای اهداف نظامی و غیرنظامی را وارد بازار خواهیم نمود."



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی