"مجله نظامی"جامعترین مجله اینترنتی نظامی ایران

THE FIRST IRANIAN MILITARY JUORNAL
دائرة المعارف نظامی و تسلیحاتی مجله ی نظامی ، با قرار دادن نوعی متفاوت از اطلاعات نظامی پنجره ای جدید به روی علاقه مندان باز نموده است.قرار دادن اطلاعات نظامی و تخصصی که کمتر به آنها پرداخته میشود به همراه تصاویر کمیاب و جالب از ویژگیهای این مجله ی اینترنتی میباشد،همچنین شما دوستان عزیز میتوانید مطالب جالب خود را به ایمیل مجله ارسال کنید تا با نام خود شما به نمایش در بیاید.با تشکر
پربیننده ترین مطالب



خبرگزاری Aviation Week می نویسد : برای اولین بار دو هواپیمای حمل و نقلی سنگین Y-20 در نیروی هوایی ارتش ملی - آزادی چین مشغول به کار شدند. بر اساس اطلاعات این شبکه آمریکایی ، هواپیما ها اواخر ماه ژوئن سال جاری به ارتش وارد شدند.

هواپیمای Y-20 توسط شرکت ساخت و ساز هوایی Xian چین طراحی و ساخته شده است. تولید این هواپیما از سال 2007 شروع شده است. این هواپیما بر اساس طرح چهارموتوره با اتصال بال در قسمت بالا ساخته شده و به محرک های توربوجت D-30KP مجهز است که در هواپیماهای حمل و نقلی روسی مدل ایل-76 استفاده می شوند.

در کل هواپیماهای جدید چینی از لحاظ خصوصیات مشابه مدل روسی هستند. طولY-20 تقریبا 47 متر (ایل-76 ، 46.6 متر) اندازه بال ها 45 متر (ایل-76 ، 50.5 متر) ، حداکثر وزن صعودی ،220 تن (ایل-76 ، 210 تن) حداکثر سرعت 830 کیلومتردر ساعت (ایل-76، 850 کیلومتر در ساعت) ، برد پرواز با حداکثر بار 66 تن در Y-20 چینی ، 4400 کیلومتر اعلام شده است (ایل —76 ، با بار 60 تن ، 4000 کیلومتر).


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی