"مجله نظامی"جامعترین مجله اینترنتی نظامی ایران

THE FIRST IRANIAN MILITARY JUORNAL
دائرة المعارف نظامی و تسلیحاتی مجله ی نظامی ، با قرار دادن نوعی متفاوت از اطلاعات نظامی پنجره ای جدید به روی علاقه مندان باز نموده است.قرار دادن اطلاعات نظامی و تخصصی که کمتر به آنها پرداخته میشود به همراه تصاویر کمیاب و جالب از ویژگیهای این مجله ی اینترنتی میباشد،همچنین شما دوستان عزیز میتوانید مطالب جالب خود را به ایمیل مجله ارسال کنید تا با نام خود شما به نمایش در بیاید.با تشکر
پربیننده ترین مطالب



لینک خبر مربوط به تصویر فوق اینجا

در روزهای اخیر طی یک مراسم نمادین و تبلیغاتی در تگزاس از نخستین جنگنده لاکهید مارتین اف-۳۵ لایتنینگ ۲(Lockheed Martin F-35 (Lightning II سری ADIR تولید شده برای نیروی هوایی اسرائیل رونمایی شد. طبق آخرین اخبار منتشر شده درباره این جنگنده بر اساس قرارداد 3 میلیارد دلاری که در ماه فوریه میان واشنگتن و تل‌آویو منعقد شد، آمریکا با فروش 14 فروند جنگنده اف-35 دیگر به اسرائیل موافقت کرد.



تل‌آویو درسال 2010 به منظور خرید 19 فروند هواپیمای اف-35 ساخت شرکت «لاکهید مارتین» آمریکا قراردادی به ارزش 2.75 میلیارد دلار را با واشنگتن به امضا رساند.



یک منبع رده بالا در شرکت لاکهید مارتین اعلام کرده است که نیروی هوایی اسراییل در ماه دسامبر سال 2016 میلادی دو فروند جنگنده F-35A را تحویل خواهد گرفت. این واگذاری از اواخر سال 2016 میلادی آغاز میشود و تا 2021 ادامه مییابد.

در حال حاضر 6 نفر از خلبانان اسراییلی از پایگاه  Nevatim  در جنوب سرزمین های اشغالی برای تمرین انتخاب شده و با شبیه ساز موجود در این پایگاه برای آشنایی با جنگنده اف 35 تمرین می کنند. اسراییل در نهایت در نظر دارد تا 75 فروند اف 35 خریداری کند.

همزمان با اخبار منتشر شده از این رونمایی سایت خبری تحلیلی Nationalinterest با تیتر ایران : برحذرباش با تحلیل توان پدافندی ایران اسلامی سعی کرده است حضور این جنگنده نسل پنجم در منطقه را به عنوان تهدیدی جدی برای ایران قلمداد کند که در نوع خود جالب است .


نظرات  (۱)

دوران هواپیما دیگه تمام شد

الان فقط پهباد وموشک

با قیمت یک اف 35 میتوان پنج هزار پهباد به روز خرید ویا اینکه ساخت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی